№
п/
п
|
Питання
|
Відповідь
|
Лубрикатори
твердозмащувальні
контактуючі
|
Лубрикатори пневмо
механічні (оливні)
безконтактні
|
1
|
У який
спосіб мастильний матеріал наноситься
на
поверхні тертя?
|
Мастильний матеріал наноситься
внаслідок контакту носія з поверхнею гребеня
колеса. Частинки мастильного матеріалу
переносяться з поверхні носія на поверхню
гребеня під дією сил тертя
|
Мастильний матеріал наноситься за
допомогою енергії стиснутого повітря, насосу
(іншого механічного обладнання) через
систему трубопроводів, розпилювачі шляхом
його напилення
|
2
|
Які
мастильні матеріали застосовуються?
|
Твердозмащувальні- безоболонкові
стрижні (блоки) різноманітного хімічного
складу, капсульні-оболонкові блоки (стрижні)
із вмістом суміші пластичного та «твердого»
мастильного матеріалу…
|
Напіврідкі (рідкі) мастильні матеріали
(клас NGLI 0,00,000) наповнені або ненаповнені
антифрикційними наповнювачами
|
3
|
Чи
існують стандартизовані методики
визначення трибологічної ефективності,
вхідного і поточного контролю мастильних
матеріалів, повторюваність результатів яких
гарантовано?
|
Ні
|
Так
|
4
|
Чи
наявні системи управління, які забезпечують
своєчасне нанесення мастильного матеріалу в
певне місце в певній кількості протягом певного
часу з контролем його витрати?
|
Ні
|
Так
|
5
|
Чи
зареєстроване зниження інтенсивності
зношування гребенів коліс у магістральному
режимі вантажного руху локомотивів, більш
ніж у 2 рази, у порівнянні з відсутністю
змащування?
|
Ні
|
Так
|
6
|
Чи
проводились випробування на
стійкість
конструкції до впливу
зовнішніх механі
чних
впливів (роз’ємні, нероз’ємні з’єднання тощо)?
|
Ні
|
Так
|
7
|
Чи
доведено виробничу безпеку застосування
лубрикатору у магістральному режимі
експлуатації?
|
Ні
|
Так
|
8
|
Чи
погоджено проектну документацію з
виробником локомотивів? Чи оснащуються
локомотиви відомих виробників
лубрикаторами обраного типу під час
виробництва
|
Ні
|
Так
|