uttm.com.ua Югтехнотранс На главную Контакты Products
     
Продукція

 
   
 

Система змащування гребенів коліс локомотивів СПП 12-5

Дозволяє: знизити інтенсивність зносу гребенів коліс (бандажів); зменшити бічний знос рейок; зменшити витрати електроенергії (дизпалива) на тягу; зменшити Можливість сходження з рейок.

 

 
   
 

Конденсаторні системи пуску КСП

Призначені для підвищення надійності, збільшення ресурсу систем пуску дизелів, особливо за зношених батарей і низьких температур навколишнього середовища.

 

Клієнти
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     


Головна / Продукція / Система змащування гребенів коліс локомотивів СПП 12-5

Продукція


Система змащування гребенів коліс локомотивів СПП 12-5

 Принцип роботи.

 
      Система СПП12-5 являє собою пристрій з електропневматичним керуванням для періодичного мастила гребенів коліс локомотивів. Подача мастильного матеріалу здійснюється у функції пройденого часу та залежить від швидкості руху. Мастило здійснюється консистентним водостійким мастильним матеріалом, стійким до дії низьких температур, який за допомогою стисненого повітря наноситься на поверхні гребенів коліс, що набігають. Звідси він контактним способом переноситься на бічні поверхні головок рейок, а з них - на гребені бандажів наступних колісних пар, що під'їжджають.
          
 
Окремі цикли роботи системи здійснюються із встановленою періодичністю у функції часу. В даний момент електричний імпульс від електронного блоку управління відкриває електропневматичний вентиль. Починається подача та розподіл стисненого повітря з живильної магістралі на пневмопривід насоса та на форсунки (розпилювачі). Насос спрацьовує і подає мастило до дозуючих пристроїв форсунок, а стиснене повітря, що надходить в змішувальні камери форсунок, в цей час завихряє мастильний матеріал, що надходить туди, і розпорошує його на гребені бандажів коліс. Робочий цикл закінчується відключенням електропневматичного вентиля та поверненням пневмоприводу насоса у вихідний стан. Після завершення кожного робочого циклу мастила насос захоплює з бака мастильний матеріал, а дозуючими пристроями форсунок формується порція для чергового робочого циклу.
 
        При роботі системи зазвичай проводиться мастило гребенів бандажів тільки передньої по ходу руху колісної пари. З цією метою електронним блоком управління включається електропневматичний вентиль, який викликає спрацьовування насоса, що подає мастильний матеріал на форсунки відповідного напрямку руху.

 

  All right reserved UgTehnoTrans, 2009
About company | Contacts