Про Компанію
Основний вид діяльності Науково-виробничої
фірми «Югтехнотранс»: розробка, виготовлення та монтаж систем
змащування гребенів коліс рейкового транспорту (гребнезмащувачів або локомотивних
лубрикаторів); конденсаторних систем запуску дизелів локомотивів, застосування
яких суттєво знижує експлуатаційні витрати та підвищує безпеку на залізничному
транспорті
Історія
Перші випробування систем змащування гребенів
коліс СПП-12- 5 конструкції НВФ Югтехнотранс, згідно наказу
Начальника Головного управління локомотивного господарства Укрзализныці № 44 від
30 грудня 1996 року, були проведені на Донецькій залізниці в період з 1.01.97 р. по
30.03.97 р. на трьох електровозах ВЛ-8 та трьох тепловозах 2ТЭ116. В результаті
випробувань було встановлено, що знос гребенів коліс на обладнаних лубрикаторами
локомотивах зменшився в 4-8 разів. За результатами випробувань Головним
управлінням локомотивного господарства було прийняте рішення про модернізацію
починаючи з 1998 року всіх електровозів ВЛ-8, ВЛ-10, ВЛ-11, які проходять
ремонт на Львівському електровозоремонтному заводі, шляхом встановлення
локомотивних лубрикаторів конструкції НВФ «Югтехнотранс».
В період з
серпня 1998 року по квітень 1999 року в локомотивному депо
«Південне» Південної залізниці м. Харків локомотивними лубрикаторами
конструкції НВФ «Югтехнотранс» було обладнано 18 електровозів ЧС-7.
1999
рік. Обладнано 2
пасажирські електропоїзди на Південній залізниці у Моторвагонному депо м.
Харків. Обладнано 2 дизельпоїзди ДР-1А в локомотивному депо Полтава.
2000
рік. В липні обладнано
системою змащування гребенів коліс СПП12-5 перший тепловоз М62УП
на Донецькому металургійному заводі. У серпні обладнаний один тепловоз
ТЭМ2У на Запоріжському алюмінієвому комбінаті.
2001
рік. Запоріжський
алюмінієвий комбінат - встановлено змащувальне обладнання СПП12-5 на два
тепловози М62УП и чотири тепловози ТЭМ2У. Обладнані решта чотири тепловоза
М62УП на Донецькому металургійному заводі. Укладено договір та поставлено
обладнання на 15 електровозів ВЛ10 в локомотивне депо Львів-Захід Львівської
залізниці.
2002
рік. Встановлено
змащувальне обладнання на 20 тепловозів 3ТЕ10 и ЧМЕ3 на ДП «Залізниця
Молдови». Продовжується регулярне постачання локомотивних лубрикаторів
СПП12-5 на Львівський електровозоремонтний завод.
2003
рік. Облаштовані
змащувальними системами рухомий склад на підприємстві «Торговый дім
«Укртатнафта» у кількості 4 одиниці. Ще 10 комплектІв локомотивних лубрикаторів
набуває ДП «Залізниця Молдови». Розробляється конструкторська
документація для проведення модернизації тепловозів ТЕП70, 2ТЕ116, М62 и 2М62
шляхом встановлення локомотивних лубрикаторів конструкції НВФ
«Югтехнотранс» в умовах Полтавського тепловозоремонтного
заводу. Львівский электровозоремонтний завод приступає к встановленню
систем змащування СПП12-5 на нові електровози ВЛ40.
2004
рік. Укладений договір та
розпочалися регулярні поставки обладнання на Полтавський тепловозоремонтний
завод для модернізації тепловозів ТЕП70, 2ТЕ116, М62 и 2М62. На Донецькому
металургійному заводі системами змащування гребенів коліс обладнані перші три
тепловоза ТГМ4 з датчиками входу в криву. Обладнано ще п’ять електровозів ВЛ10 в локомотивному депо Львів-
Захід Львівської залізниці. Продовжуються регулярні щомісячні поставки
локомотивних лубрикаторів СПП-12-5 на Полтавський ТРЗ та Львівський
електровозоремонтний заводи.
2005 рік. Продовжується
модернізація локомотивними лубрикаторами рухомого складу на Донецькому
металургійному заводі. Поточного року тут системами змащування СПП12-5
планується обладнати 10-15 тепловозів ТГМ4 і ТГМ6. Встановлена система
змащування гребенів коліс на новопридбаний тепловоз ТЕМ2У
підприємством «Укртатнафта». На Комсомольському
рудоуправлінні (Донецька обл.) модернізований тепловоз 2ТЭ116. Укладено договір
на постачання систем змащування ще на 6 тепловозів на ДП «Залізниця
Молдови». Підписані договори з Дніпропетровським тепловозоремонтним
заводом що до модернізації тепловозів 2ТЕ116 шляхом установки локомотивних
лубрикаторів, з ОАО «Дніпроспецсталь», з Ингулецьким ГЗК, з Грузинською
залізницею. Підписаний договір і відправлено обладнання
на НВО «Електровозобудування», м. Дніпро для встановлення на
електровози Д-1, що виготовляються.
2006 рік.
Продовжуються регулярні поставки локомотивних лубрикаторів
СПП12-5 на Львівський електровозоремонтний (52 комплекта)
і Полтавський тепловозоремонтний (14 комплектов) заводи.
Підписан договір з Ізюмским тепловозоремонтним заводом. Підписан контракт
та здійснена поставка 20-ти комплектів систем СПП12-5 на Грузинську
залізницю. Відправлені на випробування два комплекти оборудования
на Білоруську залізницю. . Дніпровському електровозобудівному
заводу відправлено 10 комплектів , Молдовській залізнице – 10. Вісім
комплектів фірма ввела в эксплуатацію на Комсомольському
РУ, Северодонецькому ОХЖДТ, Запорізькому ферросплавному заводі.
2007 рік. Грузинська
залізниця за підсумками 2006 року отримала значний
економічний ефект від застосування систем СПП 12-5 и в цьому році підписала
контракт и модернізувала 120 локомотивів – практично, всі локомотиви які
беруть участь у вантажному русі. Постачанням на Львівський
електровозоремонтний (51
комплект), Дніпровський електровозобудівний завод (4
комплекта), Дніпровський тепловозоремонтний завод (1
комплект), Изюмський ТРЗ (2 комплекта), Львівську залізницю (10
комплектів), Полтавський тепловозоремонтний завод (4 комплекта)
продовжується модернізація рухомого складу Укрзализныці.
На заводах Запоріжсталь (11 комплектов), Азовсталь
(12 комплектов), Донецькому металургійному заводі (18
комплектів), Запоріжкоксі (11 комплектів), Чумаковській ЦЗФ,
Комсомольскому РУ, Запоріжському кар’єроуправлінні (по 1 комплекту) монтаж систем здійснювався
персоналом “Югтехнотранс”.
2008 рік.
На
заводі Азовсталь смонтовано 14 комплектів систем СПП 12-5 і
одна Конденсаторна система пуску КСП на тепловозі ТЕМ2У. Відправлено 30 комплектів
лубрикаторів Білоруській залізниці і підписано контракт на поставку еще 122 комплектів в
первшій половині 2009 року.
Укрзалзныця продовжує модернізувати електровози
гребнезмащувачами на Львівській залізниці (5 одиниць) и Львівському
локомотиворемонтному заводі (43 одиниці).
Фірмою проведено монтаж
систем СПП12-5 Комсомольському рудоуправлінні (4 одиниці), МК
Азовсталь (14 од.), Запоріжсталь (2 од), Інгулецькому ГЗК (2
од), Северодонецькому ОХЖДТ (1 од), Ясиновському КХЗ (5
од), Донецькому металургійному заводі (6 од). Підписані контракти
на сервісне обслуговування с
Северодонецьким ОХЖДТ , Ясиновським КХЗ , Донецьки
м металургійним заводом, Комсомольським рудоуправлінням .
Відправлений ЗИП
на Грузинську залізницю та Донецький металургійний завод.
2009 рік. Блоруській залізниці відправлені 132 комплекти систем СПП 12-5, надано
допомогу в монтажі та навчанні технічного персоналу. Продовжене постачання
Львівському ЛРЗ (31 комплект). Проведено монтаж 4 комплектів
на Комсомольському РУ, 4 комплектів на Макєєвському ПТУ. 4
комплекта систем СПП 12-5 та 4 комплекта систем конденсаторного
пуску КСП поставлені фірмі Хімтранс для монтажу на
локомотиви ТГМ6 комбінату Азовсталь. В подольському ППЖТ (росія) и
оленегорському ГЗК (росія) змонтовано по 1 комплекту систем СПП 12-5.
Виготовлено комплект системы СПП для трамвая АКСМ 60102 .
2010 рік. Виграно тендер і підписано контракт на
постачання 165 комплектів СПП 12-5 для тепловозів ЧМЕ3 Білоруської
залізниці з яких до кінця серпня 130 комплектів вже поставлено. Львівському
ЛРЗ поставлено 22 комплекти СПП 12-5. Білоруській фірмі Синтал
Бел поставлено і 04.06.2010 змонтовано 1 комплект СПП для трамвая АКСМ 60102 в
м. Мінск. Один комплект системи СПП 12-5 и один комплект системи
конденсаторного пуску КСП поставлені фірмі Хімтранс для
монтажу на локомотиви ТГМ6 комбінату Азовсталь. На Ясиновському
КХЗ змонтовано 6 комплектів СПП 12-5. Відправлені комплекти ЗИП на систему СПП 12-5 за заявкою Білоруської залізниці.
|